Sujet: La bus des Penguins entre en collision avec un char Sam 12 Fév - 17:19
Citation :
NEW YORK (AP) The Pittsburgh Penguins' rough weekend in New York got a little bumpier when the team bus hit a car while heading to an outdoor practice.
In the morning hours Saturday following a fight-filled, 9-3 loss to the New York Islanders on Friday night, the Penguins dressed in their full gear - minus skates - at Madison Square Garden, where they will play the Rangers on Sunday.
They hopped a bus for the short trip to Central Park, but were derailed by the minor accident. The players left the bus and hailed cabs to take them to the makeshift practice that consisted of 4-on-4 play and a shootout.
The NHL was expected to announce any suspensions to the Penguins and Islanders later Saturday. The game produced 346 penalty minutes, 10 ejections, 15 fighting majors and 20 misconducts.
Sujet: Re: La bus des Penguins entre en collision avec un char Dim 13 Fév - 13:16
Hein vous connaissez Lance et Compte en Suisse ? ^^
helvete :) Entraineur-Chef dans la LNH
Sujet: Re: La bus des Penguins entre en collision avec un char Dim 13 Fév - 13:25
Oui,en Suisse-Romande seulement parce que je pense pas qu'il y a eu de tratuction en allemand et en Italien ou romanche .
Parce que des scénes de la Saison deux,on était filmer en Suisse, A Fribourg,pret de la ville que j'habite et Davos. C'est comme ça que sa c'est connu enfaite.
Et hier,je suis allé le voir le film,ils sont fait un week end special lance et compte le film en souvenir qu'ils sont venu a Fribourg =D